Qountdown - The Q-dance Awards

Het aftellen kan beginnen, want op 31 december a.s. vindt voor de tweede keer Qountdown plaats. Net als vorig jaar zullen we terugkijken op een geweldig Q-dance jaar, waarbij onze events als In Qontrol, Defqon.1, X-Qlusive en Q-BASE de revue zullen passeren. Aandacht is er ook voor de Q-dance World Tour en onze hostings op Mystery Land en Tomorrowland. Degenen die na een uitbundig festivalseizoen helaas geen geld meer hadden voor een ticket (en dus de allereerste Defqon.1 in Australië moesten missen) zullen op oudejaarsavond zien en horen wat ze gemist hebben.

Met Houseqlassics en Qlimax nog op het programma, zal de tijd tot Qountdown in ieder geval op aangename wijze voorbij vliegen.

Tijdens deze tweede editie van Qountdown gaan we de Q-dance awards uitreiken en het is natuurlijk aan jullie wie de gelukkige winnaars zullen zijn. Binnenkort wordt bekend gemaakt op welke categorieën de awards betrekking hebben en wie de genomineerden zijn.

Zonder jullie natuurlijk geen feest en daarom nodigen wij iedereen uit in de Heineken Music Hall, om samen met ons op oudejaarsavond het glas te heffen op een geslaagd 2009 en... vooruit te blikken op een bijzonder jaar: het 10-jarig bestaan van Q-dance.

Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf zaterdag 24 oktober via Ticketonline.nl. Let op, alle Oud & Nieuw evenementen van Q-dance zijn ruim van tevoren uitverkocht gegaan, dus zorg dat je op tijd bent.

Champagne!