Final briefing: Hard Bass Space Mission

Op zaterdag 7 oktober is het weer zover, tijd voor een nieuwe editie van Hard Bass. Dit keer zal het paradepaardje van B2S plaatsvinden in de vernieuwde Brabanthallen in Den Bosch. Evenementen die hier in het verleden zijn gehouden waren altijd een groot succes en de faciliteiten op locatie zijn top.

Op deze Space Mission editie van Hard Bass zullen ruim 35 DJ’s, verdeeld over 3 verschillende zalen, zorgen voor een spetterende avond! The Moonlanding, oftewel de Mainstage, zal in het teken staan van de lekkerste Hardstyle en Early Hardstyle platen. De tweede zaal wordt het Mission Control Center, die in het teken zal staan van zogeheten French Tek in combinatie met de beste Jump.

Voor de liefhebbers die ouderwets willen knallen is er tenslotte nog het Spacelab, waar de hele avond Rave, Rave en nog eens Rave gedraaid zal worden.

Hier volgt nog een keer de complete line-up en de bijbehorende time table.

The Moonlanding - Hardstyle
21:00 - 21:50 Jowan

21:50 - 22:40 The Abyss
22:40 - 23:30 S.P.H.E.R.E

23:30 - 00:30 Pavo

00:30 - 01:30 Luna presents DHHD LIVE

01:30 - 02:30 Beholder & Balistic

02:30 - 03:30 Zany

03:30 - 04:00 Deepack LIVE

04:00 – 05:00 Zatox

05:00 – 06:00 Daniele Mondello

06:00 – 07:00 Alpha Twins

Hosted by MC Ruffian

Mission Control Center - Jump
21:00 – 22:00 Digital Punk

22:00 – 23:00 Pat B

23:00 – 00:00 Coone

00:00 – 01:00 Lobotomy Inc

01:00 – 02:00 Ruthless

02:00 – 03:00 D-NOIZER aka Ronald-V & E-Max (4 Deck battle dj's set)

03:00 – 04:00 Da Tekno Warriors

04:00 – 05:00 Q-ic & DJ Ghost

05:00 – 06:00 Manu Kenton

06:00 – 07:00 Sven Wittekind

Hosted by MC DV 8

Spacelab - Rave
21:00 – 22:00 Tango & Cash

22:00 – 23:00 Yves

23:00 – 00:00 Dr. Rude

00:00 – 01:00 Uzi

01:00 – 02:00 Rob

02:00 – 03:00 The Viper

03:00 – 04:00 Panic

04:00 – 05:00 Predator & Chosen Few

05:00 – 06:30 Darkraver &  Paul Elstak

Hosted by MC Alee

Hieronder volgt alle benodigde info die je als bezoeker moet weten.

VIP
De eerste 500 gelukkigen die in het bezit waren van hun Hard Bass kaartje, hebben deze avond extra mazzel. Hun ticket is automatisch geüpgrade naar een VIP ticket en met zo’n VIP ticket heb je een aantal voordelen ten opzichte van een normaal entreebewijs, namelijk:

- Aparte VIP ingang
- Gratis kluisje
- Toegang tot het 'VIP-deck'

De VIP ingang is te vinden naast de normale entree. Volg de bordjes 'VIP'. VIP kaarten zijn helaas niet meer te verkrijgen.

Parkeren
Er zullen verschillende Parkeerterreinen geopend zijn, die zorgen voor genoeg parkeerplaatsen voor alle bezoekers. Wees echter op tijd om de spits te vermijden. Volg de borden “Parkeren Brabanthallen”.

Openbaar vervoer
De Brabanthallen liggen op loopafstand van het centraal station in Den Bosch. Voor actuele treintijden check je www.ns.nl / www.9292ov.nl of bel je 0900-9292 (0,20 p/m).

Kluisjes
Er is geen garderobe aanwezig op Hard Bass. Wel bestaat de mogelijkheid tot het huren van kluisjes. Deze zijn te gebruiken om jassen, tassen en andere zaken in op te bergen. De borg bedraagt 5,00 euro, deze krijg je terug bij het inleveren van de sleutel. Het is niet mogelijk om tussendoor naar je kluisje te gaan.

Drugs
De organisatie conformeert zich aan het lokale beleid van de politie Den Bosch. Dit is 'zero tolorance'. Pas op wat je meeneemt; er wordt zorgvuldig gevisiteerd onder toezicht van de politie.

Camera's
Bezoekers mogen tijdens Hard Bass gewone fotoapparatuur meenemen. Hieronder wordt verstaan: digitale fotocamera's met een normale lens, telefoons met fotocamera en wegwerptoestellen. Het is niet toegestaan om professionele fotoapparatuur mee te nemen.

Legitimatie
De minimum leeftijd is 18 jaar. Bij twijfel kan er aan de bezoeker gevraagd worden zich te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Merchandise
Er zal een speciale b2s merchandise stand op Hard Bass staan met exclusieve Hard Bass & b2s artikelen waarvan er maar een gering aantal te krijgen zijn. Ook zal de nieuwe Decibel CD hier te verkrijgen zijn. Dit is een 3 dubbel CD mixed by Deepack, Ronald V en Charly Lownoise en Mental Theo. De Decibel DVD zal medio oktober uitkomen.

Tickets
De kaartverkoop van Hard Bass gaat als een raket. Koop je kaartje dus op tijd om teleurstelling te voorkomen! Kaarten zijn te koop via Ticketbox en de Free Record Shop en kosten 40,25 euro (ex fee).

Voor meer informatie: www.b2s.nl

See you in Space!