Het grootste festival van oost Nederland maakt dit jaar de Amerikaanse droom waar: meer dan 100 DJ's en artiesten, 7 stages, high-class acts... Emporium, The American Dream! Op zaterdag 31 mei is recreatiegebied de Berendonck (bij Nijmegen) voor de vierde keer het decor voor het jaarlijkse dancefestival van The Matrixx.

De afgelopen drie (uitverkochte) edities heeft Emporium een stevige naam opgebouwd in festivalland. Van het Romeinse Rijk tot Egypte en China, elke editie was weer beter dan de vorige. Groter, mooier, méér muziek, méér acts, en....inmiddels zijn we voorbereid op alle soorten weertypes!

Line up:

The White House (XXclusive) » Felix da Housecat, JunkieXL, Boys Noize, Don Diablo, Laidback Luke & Junior Sanchez, Sidney Samson, Chuckie
Hosted by MC Mighty Mike & MC Gee

Stars & Stripes (mainstage XXlerator) » Donkey Rollers Live, Showtek, Zatox, Tatanka vs Activator, Pavo, D-Block&S-Te-Fan, Noisecontrollers Live, Deepack, Dutch Master, Josh & Wesz, A-Lusion, Brennan Heart, Devon K
Hosted by MC DV8

Hollywood Famous (Exxellent) » Ron Carroll & CeCe Peniston , Haze (live), Lucien Foort vs Funkerman, Sunnery James & Ryan Marciano, Erick E, Jip Deluxe, Sidney Samson, Billy the Klit, Costar Live on sax, Norman Soares on percussion
Hosted by MC Gee en Andy Sherman

Vegas Strip (Erotixx/Tranceclassixx) » Bas&Ram, Randy Katana, Marcel Woods,
Francois, Cosmic Gate, Jean, Jochen Miller, Marc-S
Hosted by Vika Kova & MC Pryme

Route66 (Techno) » Benny Rodrigues vs Darko Esser, Rene Amesz, Pet Duo,
Kevin Saunderson , Felix Krocher, British Murderboys a/v, Motherfunker, Neru
Hosted by MC Stretch

Wild Wild West (XXlerator xx-hard) » Korsakoff vs Outblast, Angerfist Live,
Tha Playah vs Neophyte, Oldschool Gangsters (Dj Rob, Stanton & Mc Joe),
Franky Dux, Dr Rude (early Rave), Lobotomy Inc Live , Genius vs Mystery,
Forze Dj Team , Viper vs Vince,
Hosted by MC Ruffian & Mc Lunatick

Miami Beach » Skitzofrenix, Soares & Dunca (Live), Youri Donatz, Baggi Begovic,
Bart B More, J-Flava, Wouter de Moor, Vincenze de Bull
Hosted by MC Stretch & MC Dice

Normal tickets: € 40,- (ex fee)  VIP-Tickets: € 57,50 (ex fee)

Emporium-afterparty: dat wordt ook een heerlijk dik feestje in The Matrixx tot 05.00 uur s’nachts. Je kunt zó van de Berendonck naar The Matrixx rollen, om daar te gaan genieten van het betere draaiwerk van Don Diablo, Boys Noize, Rene Amesz en natuurlijk Jochen Miller, die ook tekende voor het Emporium Anthem - een nummer dat nu al zo’n beetje in elke club een keertje voorbij komt.

Je kunt op de avond zelf beslissen of je naar de Afterparty gaat - neem dan 10 euro mee naar de Wychenseweg voor entree. VIP-kaarthouders kunnen dat geld in hun zak houden, zij zijn verzekerd van gratis entree.